وبلاگ خبری خودرویی

مرکز جامع خبری و فروشگاهی خودرو

وبلاگ خبری خودرویی

مرکز جامع خبری و فروشگاهی خودرو

انتخاب میان دو خودرویی که این بار رو در روی یک دیگر قرار گرفته اند، در عین حال که می تواند انتخابی بر اساس پارامترهای مقایسه‌ای باشد، ممکن است که کاملا نیز تابع سلیقه باشد؛ چون دو خودرو با تشابه زیاد و با دو نشان تجاری شناخته شده خودروسازی کره که البته در واقع یک گروه خودروسازی هستند، رو در روی یک دیگر قرار گرفته اند.

2016-hyundai-elantra-6 %d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88

ورود کیا سراتو به حدود هشت سال قبل بر می گردد در حالی که نسل جدید هیوندای الانترا پس از وقفه ای دو دهه ای (هیوندای آوانته تولیدی کرمان موتور در واقع نسل سوم هیوندای الانترا بود که البته با نام آوانته در کشورمان عرضه شد) به ایران بازگشت و به واسطه طراحی ظاهری اش که تابع همان امواج مورد علاقه طراحان هیوندای در چند سال اخیر بوده و به دلیل شباهت زیاد به برادر بزرگترش با نام سوناتای کوچک شهرت یافته است در حالی که کیا پس از تجربه موفقیت در نسل قبلی سراتو در نسل جدید آن باز هم دست به تحولاتی همه جانبه زده است. البته این نسل سراتو هم شباهت هایی با کیا اپتیما دارد.

هیوندای الانترا مدل ۲۰۱۷ دارای یک جفت چراغ جلوی پروژکتوری باریک به همراه جلوپنجره ای عریض تر و شش گوشه ای زایه دارتر با قسمت های افقی است. در قسمت زیرین جلوی این خودرو نیز عناصری بومرنگ شکل برای جای گیری چراغ های مه شکن گرد تعبیه شده است.

 

ادامه مطلب در سایت جامع خبری و فروشگاهی خودرویی
ادامه مطلب


با خودرویی در تلگرام و اینستاگرام همراه باشید.
khodroei@

برای اطلاعات بیشتر به سایت خودرویی دات کام مراجعه فرمائید.
www.khodroei.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی